Polityka zwrotów sklepu internetowego Spryciarzyk

1. Prawo do zwrotu

1.1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.

1.2. Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy skontaktować się ze sklepem poprzez e-mail: spryciarzyk15@gmail.com i poinformować o chęci zwrotu.

1.3. Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy produkt:

  • nie nosi śladów użytkowania,
  • jest w oryginalnym opakowaniu (jeśli dotyczy),
  • zawiera wszystkie elementy, które były w zestawie.

2. Procedura zwrotu

2.1. Po zgłoszeniu zwrotu klient otrzyma szczegółowe instrukcje dotyczące wysyłki zwracanego towaru.

2.2. Produkt należy odesłać na wskazany adres w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.

2.3. Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący.

3. Zwrot płatności

3.1. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu i jego pozytywnej weryfikacji.

3.2. Zwrot środków nastąpi tą samą metodą, którą dokonano płatności (chyba że klient zdecyduje inaczej).

3.3. W przypadku uszkodzenia produktu lub jego częściowego zużycia, zwrot może zostać pomniejszony o wartość utraty.

4. Produkty wyłączone z prawa zwrotu

4.1. Zwrotowi nie podlegają:

  • produkty wykonane na zamówienie,
  • produkty higieniczne, jeśli ich opakowanie zostało otwarte (np. bielizna, kosmetyki).

5. Reklamacje

5.1. W przypadku wadliwego lub uszkodzonego produktu klient ma prawo do reklamacji. Szczegóły znajdują się w regulaminie sklepu.